mail server

Subject: mail server
From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Thu 11 Nov 1999 - 11:23:16 EET

Herkese Merhaba,

Acaba soyle birsey mumkunmudur?

    xxx.com.tr gibi bir domainim var. Bu domain isp deki ya da kendi
bunyemdeki bir dns serverda tutuluyor. Kendi bunyemde bir de mail server im
var. Benimle isp arasındaki baglantida bir problem olustugunda yani kendi
bunyemdeki mail server a netten ulasilamadiginda, bana(xxx.com.tr domainine)
gelecek maillerin isp min mail serverinda tutulmasini baglanti kurulunca da
tekrar benim serverima aktarilmasini istiyorum. Acaba cok seymi istiyorum.:)
Fikir yurutecek ya da yardimci olacak herkese simdiden tesekkurler..

Iyı gunler...