Re: [LINUX:7054] bir soru.

Subject: Re: [LINUX:7054] bir soru.
From: dd (ddogu@mesarya.eng.emu.edu.tr)
Date: Mon 21 Jun 1999 - 15:01:14 EET DST

> neyazikki startx dedigimde once mavi bir ekran cikiyor sonra sanki sol tarafta bir seyler
> cikar gibi olup kayboluyor. ve CONTROL-ALT-BACK tuslarina basmak zorunda klaiyorum.
> internetten ekran kartimla ilgili bir tar bir de rpm (rlp de olabilir uzantiyi simdi
> unuttum) dosyasi cektim ancak tar dosaysini actigimda himmm bu tar dosyasi gibi
> gozukmuyor turunden cevap aldim.

selam

X icin kartinizi ve monitorunuzu tanimlamalisiniz, bunlari da XF86Setup
ya da Xconfigurator programiyla yapabilirsiniz. ikisi de olmazsa
xf86config'i kullanabilirsiniz (bunun dierlerinden farki, text ortamda
calismasi. menu vs yok yani). .rpm dosyalari tar'la acamazsiniz. bi .rpm'i
install etmek icin

rpm -i dosya_adi.rpm

demeniz yeterli.

kolay gelsin...