bir soru.

Subject: bir soru.
From: ISMAIL GUN (guni@unix.lancs.ac.uk)
Date: Mon 21 Jun 1999 - 14:08:32 EET DST

Herkese merhaba,

Hemen hemen bir senelik unix kullanicisiyim. ve gecenlerde ikinci el birbilgisayar alip
ona linux yuklemek istedim. windows da kullanmak istedigim icin ikinci bir hard disk laip
onuda linux icin ayirdim. ekranim CTX 1565 ve ekran carti (galiba) SiS 5597/5598 (galiba
diyorum cunku bilgisayarin icinden faz la anlamam. Neyse ingiltereki dergilerden
birisiyle verilen redhat 5.2 yi yuklemeye karar verdim. yulerkende bir sorunla
karsilasmadim (sadece yukarida ozelliklerim linuxunlistesinde yoktu bende ekran karti
icin listede degil deyip VGA kartini sectim)

neyazikki startx dedigimde once mavi bir ekran cikiyor sonra sanki sol tarafta bir seyler
cikar gibi olup kayboluyor. ve CONTROL-ALT-BACK tuslarina basmak zorunda klaiyorum.
internetten ekran kartimla ilgili bir tar bir de rpm (rlp de olabilir uzantiyi simdi
unuttum) dosyasi cektim ancak tar dosaysini actigimda himmm bu tar dosyasi gibi
gozukmuyor turunden cevap aldim.

Yani uzatmadan kisa kesecek olursam X windowsu calistiramiyorum ve leimde bu konuda
dokumanlarda var ama ben okumaktan bir hal oldum. ve daha baslamadan biktim. tecrubeli
bir arkadas acaba bana yardimciolabilirmi

szilere iyi calismalar.

ismail
i.gun@lancaster.ac.uk