Re: [LINUX:7056] Re: bir soru.

Subject: Re: [LINUX:7056] Re: bir soru.
From: ISMAIL GUN (guni@unix.lancs.ac.uk)
Date: Mon 21 Jun 1999 - 16:22:44 EET DST

cevap vediginiz icin sagolun Xconfigurator u kullandim (bir cok defa) ama benim
kartimorada olmadigi icin her seferinde ayri bir seyi denedimhic birisi calismadi.
rpm -i xsis.rpm (xsis di galiab benim internetten buldugum dosya)
xsis i cektigim yerde birde xsis.tar vardi.

bukomutuda denedim ancak bu komutun tamamen ne is yaptigini bilmiyorum.

benim analdigim kadariyla bu config dosayalarindan birisi icinde birseyelri degistirmem
gerekiyor. Ancak okudugum manulellerde hep uyari var. yanlis bir tanimlama yaparsaniz
ekraniniza zarar verirsinzi gibilerinden buda beni korkutuyor. yani yanlis bir sey yapma
kistemiyorum.

Ayrica installda VGA sectigimicin Xconfigurator icinde SVGA yi secemiyorum hemen program
disari atiyor beni. en son olarak tekrar install edip mach64 u sectim deneme icin yine
bir sey olmadi.

anlasilan benim linux sevdam baslamadan bitecek bu gidisle cunku hersey bana cok
karisik geliyor.

neyse vaktinizi aldigim icin kususra bakmayin

sizlere iyi calismalar

ismail
i.gun@lancaster.ac.uk