sudo ile useradd kullanimi

Subject: sudo ile useradd kullanimi
From: Orhan Berent (berent@altay.adm.deu.edu.tr)
Date: Mon 21 Jun 1999 - 17:57:46 EET DST

Selam,

sudoers'e ahmet isimli kullanıcı icin sadece useradd yetkisi veriyorum.
Fakat yine de komutu kullanırken "unable to lock password file" hatasini
veriyor.

en son olarak FULLTIME ALL=(ALL) NOPASSWD: ALL olarak tanimladim yine ayni.
Cmdalias'ta USERADD=/usr/sbin/useradd olarak tanimlamistim.

Bu sekilde yetki paylasimini yeni veriyorum,bilen bir arkadas ornek birsey
yollarsa sevinirim.

Orhan Berent