HOWTO!!

Subject: HOWTO!!
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sat 12 Jun 1999 - 15:07:33 EET DST

Son gunlerde Howto ile ilgili tartismalar suruyor..
Sunu soylemek istiyorum ki Linux'un bence en kolay sekilde ogrenilmesi ve
problemlerinde ayni sekilde en kolay sekilde cozumlenebilmesi icin
HOWTOlara ve man paglere cok ihtiyac vardir. BEn yaklasik 4 senedir
sorunlarimi hep HOWTO ile cozdum(bazilarinida arkadaslar sagolsun) Bu
yuzden bu dokumanlari fazla kucumsemeyin.. Su anda bence Turkiyedeki Linux
kullanicilari daha da sansli cunku linux.org.tr'de bazi fedakar
arkadaslarin hazirlamis olduklari Turkce dokumanlarda mevcut ayrica
lbt.linux.org.tr sitemiz mevcut.. BEnce 3 sene oncesine gore bunlar cok
buyuk gelismeler.. Ayrica eger siz bu dokumanlari begenmiyorsaniz oturup
daha iyisini yazin.. Boylece herkese yararli olur.
Unutmayin bilgi baylasilinca daha degerlidir..
iyi calismalar..
dS