Re: [LINUX:6932] PPP,INTERNET Kafayı yedim

Subject: Re: [LINUX:6932] PPP,INTERNET Kafayı yedim
From: Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Date: Sun 13 Jun 1999 - 15:55:24 EET DST

          Oncelikle suna dikkat edin. Modeminizin irq ve com'u nedir ?
Windowstan aldiginiz bilgilere guvenmeyin. dip programina girip port
komutu ile tum serileri deneyin. Eger modem plug&play denen tur degilse
jumper'larini cakismayacak sekilde ayarlayin. Ve bios'tan com2'yi iptal
edin. Tekrar deneyin.

- barI$ -