Re: How-to (OFF-TOpic - Cevap hakki)

Subject: Re: How-to (OFF-TOpic - Cevap hakki)
From: Ercan ACAR (ercan@telebot.com)
Date: Sat 12 Jun 1999 - 17:17:24 EET DST

-------- Necati bey, sorunuzu yilin sorusu ilan ediyorum,
- bu ilan etmelere sen mi karar veriyosun?

Bundan size ne !, her yazdigima maydonoz mu olacaksiniz ? (dikkat ederseniz
Necati Bey'e yazilmis.)

------------ayrica soruya cevap olarak kendisinin bile okumadigi, icerigini
bilmedigi yeri tavsiye edenleri de kiniyorum.
-aa oylemi .. o dokumani ben yazdim yanliz. buna ne demeli? gulmelimi
aglamalimi?

sorun da bu ya, sirf kendiniz yazdiniz diye reklam yapiyorsunuz, watanda$in
ihtiyacini karsiliyor mu önemli degil. Zombi ile alakali sorunun cevabinin
orda olmadigini benden iyi bilirsiniz.

--------------Ayrica su How-to dokumanlarini okuyun, deyip bi de adres
verenleri, sonra da yaparsiniz. gibi laflari da kiniyorum.
>ben her sorunumu man okuyarak, how to arayarak hallettim. sordugum an olay
kopar zaten.

Madem öyle, niye sorulara cevap vermeye calisiyorsunuz? Su how-to yu okuyun
yaparsiniz, benim surda yazdiklarim var onlari okuyun halledersiniz deyin
butun maillerinizde, bu sizin iddia ettiginize daha yakisir.
soylediklerinizin tersini yapmayin!

------------ Anlatmayacaksaniz mail atmayin bence; mail atanlarin %80'i
zaten how-to nedir, nerden bulunur biliyor artik. sunu da ekleyeyim, how-to
larla bir sey yapan da azdir. Biri anlatmazsa insanlar how-to larla bir yere
varamaz.

-gulerim ha ha ha
Siz zaten mailin basindan beri guluyorsunuz, fazla civittiniz bence!,
guleceginize oturup dusunun.

------------Cunku how-to larin durumu gercekten icler acisi.
-http://metalab.unc.edu/LDP/
-sadece :)
siz how-to adresleri vermeye devam din, herkes vereceginiz how-to konum ve
adreslerini dort gozle bekliyor, Eminim : }

--------------Ok. bana gore de HOWTO okumayan insan TEMBEL insandir. Biz
#linux hakkinda ne ogrendiysek howto okuyarak ogrendik. Benim Linux'u
baslica kullanmamin sebebi tembellikten kurtulmak idi. Windows gibi herseyi
sag click sol click kombinasyonu ile yaptiran bir OS bana gore deildi cunku.
Arastirma en onemli calisma ce$ididir. Eger bir sorunun warsa arastirirsin.
Oyle millete sora sora bi yere warilmaz. En sonunda bi problem cikar o adama
tekrar basvurman gerekir.
Senin mail'in disinda gelen 1-2 mail de arkadasin teki HOWTO okudugumda bir
sey anlamiorum yazmi$ ( senin gibi ) .. ne diyim arkada$lar .. *bu sizin
sorununuz howto'larin deil*

ben bunu listeye uye olan ve birseyler ogrenmeye calisan herkese hakaret
kabul ediyorum (bir asagilama var), eminim kimse buraya how-to adresi almak,
nerde bunun how-to su gibi dertlerle gelmiyor. Sizin bilginizin benim icin
(de digerleri icin de) bir anlami yok artik, siz kendinizi bir sey
zannediyorsunuz o kadar, baskasina sorar cevap aliriz.

-Saygilarimla..
saygisi falan kalmadi,

-- mog
itiraf icin tesekkurler : }