Re: [LINUX:6932] PPP,INTERNET Kafayı yedim

Subject: Re: [LINUX:6932] PPP,INTERNET Kafayı yedim
From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Sat 12 Jun 1999 - 14:58:04 EET DST

On Sat, 12 Jun 1999, IZZET SEZGIN wrote:

> Merhaba
> Arkadaşlar Allah Aşkına şu Linuxla nasıl Internete bağlanırım yardım edin,
> kafayı yemek üzereyim... Saat sabahın 06.07'si ve ben hala Linuxla Internete bağlanmaya çalışıyorum... 6 kere Linux kurdum
> Modemim;
> Model 1785, Sportster 56K Voice Faxmodem, TI chipset (Winmodem değil)
> setserial -b /dev/modem diyorum, cua1'de görüyor irq 3 (çok güzel Windowsda Com2 de görüyor)
> sonra pppsetup deyip ayarlarını yapıyorum,
>
> dip -t
> dip>port cua1
> [...]
Oncelikle modemi kullanmamasinin nedeni yanlis seri prot kullanimidan
kaynaklaniyor gibi.. Bu arada Linux Windowzwe gibi degildir.. Bisey
calismayinca uninstall edip kurma mantigi yok..;)
Ya calisir ya hic calismaz.. Benim 3 senelik deneyimlerim hep bu yonde..
Bir ara benimde boca modemle seninkine benzer sorunlarim olmustu..
Sonradan farkettim ki kullandigi irq yanlismis..
setserialin su anda unuttugum parametreleri ile kitapcigindaki ayarlarina
getirince sorunum kalmamisti..
Sizde windowzw altindaki ayarlarina bakarak ona benzer sekilde yapmaya
calisin..
iyi calismalar
dS