Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Subject: Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi
From: Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 11:21:12 EET DST

Microsoft icin neden bu kadar dusmanca yaklasiyorsunuz anlamadim. Evet
programlari cok stable degil ama X kullanirken linux ta cok stable degil.
Eger is fiyat ve para kazanma olayiysa o ayri. Arti tcp/ip icin gerekli
dosyalar ibm in OS/2 sundan tutun VM/SP calisan IBM mainframelerine kadar
mevcut. Arti tum unixlerde hatta amigalarda bile. Evet, windows API i X api
leriyle uyumlu. Temel birsuru fonkdiyon X ile windows ta da var (Birkisim
insanlar windows icin X for PC diye adlandiriyorlar). Ama sunu unutmamak
gerek; Eger MS windows ve ofis urunlerini yapmasaydi kisisel bilgisayarlar
bu kadar yayginlasamazdi. Kanimca tesekkurler MS demek bizim icin en uygun
sey olacak. Evet burasi Linux listesi ve bende linux kullanicisiyim. Fakat
ben linux kullandigima gore digerleri en kotu demek yanlis. Linux tercihimin
nedeni ucretsiz olmasi, birsuru development araci bulundurmasi ve Internet
icin beles serverlarinin varligi. X uzerinde calismadikca hersey mukemmel. O
kadar. windowsu zorladigim kadar onu zorlarsam o da cokuyor. Ornegin TV
kartini tak ve gor.

Dogan.