Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Subject: Re: [LINUX:6705] Re: Samba ve Turkce karakter problemi
From: Mustafa BASER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 03 Jun 1999 - 11:43:57 EET DST

Merhaba,

Sen uygun görmeyebilirsin (benim gibi) ama ortadaki bir gerçeği de unutmamak
gerek. Linux hiçbir işletim sistemine karşı olmamalı, bu ne windows ne Mac ne NT
ne OS2 ne de Novell Netware. Nitekim bunların hepsi ile de barışık. Hani derler
"tilki dağa küsmüş dağın haberi bile olmamış" MS Linux'a (diğer işeltim
sistemlerine olduğu gibi) küskünse bu Linux'un büyüklüğüne gölge düşüremez.
Aynen tilki-dağ hikayesi gibi. Birde madem, heryerde Windows ve türevleri var,
Linux bir ağ işetim sistemi olarak onlarlada iletişlime geçebilmeli. Madem şu an
yaygın olarak kullanıla Windows ve türevleri o halde, neden windows
kullanıclarını Linux'tan soğutalım. Ben bir dersanede hem NT hemde Linux kursu
veriyorum. Sanmaki NT'yi çok seviyorum. Ama, NT isteyenlere en azından ne meret
birşey olduğunu gösteriyorum. Öğrencilere "NT'dir ne yapsa yeridir" "NT=reboot
işletim sistemi" gibi söylemlerde bulunuyorum.

Bence katı olmayı bırakıp, herkesçe iyi geçinmeye bakalım. Yoksa Linux'umuzu
yalnızlığa itmiş oluruz.

Saygılarımla.