[LINUX:11522] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11522] Re: www.Micropsoft.com
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 07:03:44 EET

Simdi;
Bu sitenin zarar getirecegin savunmussunuz..
Bunu nereden cikariyorsunuz ?
Madem bir fikir ortaya attiniz..
Lutfen nedenini yazin..
Sanirim Zarar Getirebilir olmaliydi soylemeniz gereken..
Bizim belirli 1 duzeyde olmadigimizi nereden biliyorsunuz..
Bizi tanimiyorsunuz ama yargiliyorsunuz..
bu dusunceyi aciklayin bana lutfen
neden boyle dusundugunuzu ?
Belki haklisinizdir.. Ve projeyi durdururuz.. Ama Bana nedenlerini
aciklamalisiniz.. Merakla mailinizi beklioyorum boyle bir seyi nereden
dusundugunuzu merak ediyorum acikcasi..

 Tskl.
Murat COSAR