[LINUX:11521] Re: www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11521] Re: www.Micropsoft.com
From: Murat Cosar (cosar@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 06:39:45 EET

selam
sanirim benim mailimi duzgun okuyan cok az insan war..
Herkez yarim yamalak okuyup fikir belirtiyor..
Kim dedi windowsu kotuluyecegiz diye ?
Kim dedi Linuxun bugi yok diye ?
PINE da bile bug war.. :)
Dedigim aynen suydu..
Windowsun tek isletim sistemi olmamasi gerekir..
Yoksa yanlismi hatirliyorum ? baska bisey demedim ben..
Once lutfen maili duzgun okuyun..
Windowsdan sonra En iyi alternatif Cogu insan icin Linux
E bizde Linuxu anlatacagiz..
Windowsun buglarini yayinlamamin amaci Herkez Windows kullaniyor
Ve o surekli gocen Int. Exp. icin dert yaniyor.. tam odevimi bitiriyordum
explorer goctu.. Linux de kac kere oldu bu ?
elbetteki Linux de gocer..
Her zaman bug wardir.. Bug olmayan bir program gosterin ?
ama bu Windowsda hat safhada ..
En basit programlarda cokebiliyor dimi ? Sizi hic cileden cikarmadimi ?
Linux ? kac kere cileden cikardi sizi ? eger Turan beyin soyledigi gibi
gerceKten zorlamayacakSa ne zaman goctu ?
Kim fanatik ? ne alakasi war ? insanlara en cok kullanilan programin ne
kadar cok hatasi war.. bakin bu tek program degil. hem bunda Kullanim cok
daha ust duzeyde.. demek Yanlissa.. Bunun yanlis oldugunu savunan warsa
soylesin .. Windowsun buglari soylemek Windowsu kotulemekse MS surekli
Kotuluyo kendi urununu dimi ?
ya benim aklimdaki fikir eger MS i kotulemek olsa niye Flash Linux C++
gibi dersler veriyim ?
Ben direk Windowsu kotulerim dimi ? daha kolay degilmi ?
100 Kisiye sorun bilgisayar kullanan
Kaci Linux ne demek biliyor ?
Bakin projeyi tekrar yaziyorum.. Lutfen dikkatli okuyun..
Unix/Linux ne anlatilacak
MS windowsun TEK OS olmadigi aciklanacak.. Buglari yayinlanacak cunku o
insanlarin Mukemmel diye baktiklari windowsun hatalarini ve sacmaliklarini
anca bu sekilde gosterebilirsiniz.. Linuxun hatasi sacmaligi yok diyen
warmi ? AmAC : Windows tek OS degildir.. AMAC 2 : Linuxun Yayilmasi
AMAC 3 : C C++ Flash ve yeni baslayanlar icin Linux dersleri
Bunlarin hala kotu oldugunu dusunuyormusunuz ?
rekabet olayina geLince.. Insanlar Linuxun ne olduguun bilmiyorkiii
nasil rekabet olsun..
Su an Linux le Windows rekabet icindemi ? ( sozum Son kullanicilar normal
userlar .. )
Kac kisi evinde Linux kullaniyo ?
daha ne diyim ?
Lutfen once okuyun ..
projemizin ne oldugunu anlayin..
ondan sonra fikir uretin..
sizden elestirme istedim.. ama bu elestiri degilki.. Elestiride bir neden
belirtirsiniz.. Hani burda sebep ve neden ? Sonra Elestiri icin once
projenin ne oldugunu anlamaniz gerekmezmi :)

artik windows olmadan makine satmadiklarini biliyormusunuz ?
Bu ne kadar yanlis birsey degilmi ?
Bilgisayar almak icin 1 yere girdim
Adamlar illa bana yaninda windows veriyorlar..
almak istemiyorum cunku zaten war diyorum.. Yok diyorlar alacaksin..
ya ben o makinayi belkiis geregi Linux kurarak kullanmaliyim
napicam ben windowsu eger boyleyse..
gercektende oyleydi is icin gerekiyordu ve satmadilar :)
Bu komik degilmi ?
neden cunku Windows tek OS olarak benimsenmis .. Bundan bu sonuc cikmazmi?
neyse..
Lutfen daha dikkatli okuyun :) daha sonra dusunup mail atin..
iLLa elestiricem ben listedekilerden + puan alicam bakin nasi dikkat
cekecem ay ay diye yazmayin mailinizi :)
( belki oyle degil ama bana oyle geldi :) )
Peki buyrun sizin onerilerinizi bekliyorum ?
Siz ne yaparsiniz amaciniz bu olsa ?
ya eger siz dersenizki sitenin adi bile micropsoft.com bu ne peki..
o bir web designing ve software grubu :) 97 yilinda 1 arkadasim tarafindan
kuruldu..
isme bakip yorum yapmak dogrumu ?
once icerigine bakmak gerekmezmi ?
daha ne diyimki..