[LINUX:11523] www.MicroPsoft.com

Subject: [LINUX:11523] www.MicroPsoft.com
From: Gundogan Bilen (dbilen@hotmail.com)
Date: Thu 23 Dec 1999 - 07:30:02 EET

Sn. Turan Bey,

Oncelikle bu konuya neden bu kadar karsi ciktiniz onu halen anlamış degilim.
Sonrasinda ise size ve sizin gibi dusunenlere (cumle kuramayanlar da bu
kapsama dahildir.) bu konuyu biraz daha (!) aciklama geregini hissettim.
Sevgili CyRopLaNe 'in, diger arkadaslarimin ve tum liste kullanicilarinin da
affina siginarak...

Herseyden once hangi sifatla karsiniza ciktigimdan bahsedeyim. Ben ozel bir
sirkette, her gun (pazar dahil) Microsoft 'un bizler icin hazirladigi server
& client cehenneminde, atesi sondurmeye calisan, gectigi yedi yilini (tabii
ki tum gelecegini de) bilgisayar sektorune adamis kendi capinda bir bilgi
islem uzmaniyim. Linux 'u ise sadece 1.5 yildir kullaniyorum.

Musadenizle, siz Microsoftu bilmeden konusmussunuz ben bilerek konusacagim.
Mailinizde bilgi birikimlerinden, baskalarinin buldugu bug 'lardan, hatta ve
hatta Linux toplumunun kendini asmasindan (!) ve salt tuketicilerden falan
bahsetmissiniz. Oldukca manali ve somuru dolu bir dille.

Sunu belirtmek istiyorum, Linux toplumu diye adlandirdiginiz gurup
bahsettiginiz kadar aciz ve bilgisiz bir toplum degil. Hele hele kendini
asmak tabirini hic kabul etmiyorum. Nedeni ise yeterince askin fikirlerde
birlesip bu projeyi bu gunlere kadar getimisler. Milyonlarca insana
ulasmislar ve Linux'u sevdirmisler. Sizin kalkip boyle bir tabiri kullanip
herseyi silip atmanizi kabul etmiyorum.

MicroPsoft 'a gelince bu ilk kez yapilacak olan bisey degildir.
"Baskalarinin buldugu BUG 'lari" yayinlayan, fix'lerin neler oldugunu
soyleyen onlarca site var. MicroPsoft'un farki kendi buldugu BUG 'lari (bu
konuda ki gonullu arkadaslar yeterince tecrubelidir) ve insanlarin Microsoft
'tan baska secme sanslari oldugunu belirten bir site olacak ( eminim ki
boyle sitelerde mevcuttur). Bahsettigim basliklar yapilacaklarin sadece bir
kaci. Zannetmiyorum ki bu tur bir calisma Linux dunyasina zarar versin.
Haksizmiyim???

Burada sizlere arkadaslarim hakkinda biz soyleyiz, boyleyiz gibilerinden bir
tartismaya girmeyi dusunmuyorum. Ama grupdaki dostluk ve esitlik havasina
dayanarak isteyen herkese bu kapinin acik oldugunu belirtmek istiyorum.

Ne dersiniz? belki sizede...

Herneyse... bu tartisma eminim ki daha cok uzayip gidecek. Ama umarim ki
dostluk havasinda gecer. Nede olsa ayni derenin suyunu iciyoruz... Okumak
zahmetinde bulundugunuz icin tesekkur ederim. Ayrica verdigim rahatsizliktan
dolayi ozur dilerim.

Selamlar, Sevgiler, Seygılar...

Gundogan Bilen