[LINUX:11509] www.Micropsoft.com

Subject: [LINUX:11509] www.Micropsoft.com
From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Wed 22 Dec 1999 - 23:32:57 EET

linuxcu olmak micosoft düsmani olmayi gerektirmez.
linuxun geliismesine çabaliyoruz hepimiz, linuxun gelismesi microsoftun
gelismesiyle de paralel olacaktir, rekabet ve çalismaktir gelisimin yolunu
açan yoksa birbirinin kuyusunu kazmak degil.
ben windowsumu da linuxumu da seviyorum ,bir güçlü bir zayif isletim sistemi
yerine ileride insallah iki tane canavar gibi isletim sistemi olur ikiside,
Linus Torvalds bile Linux benim hobim derken gelip olayi fanatizme
dökmeyelim,
dökecekler varsa önce savunduklari isletim sisteminin de açiklarini ve
buglarini arastirsinlar, ondan sonra windows u kötülesinler
iyi çalismalar
Bettencourt