[LINUX:2021] Re: ulimit ile ilgili

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 23 Nov 1998 20:54:54 +0200 (EET)

On Mon, 23 Nov 1998, Evren Ergin wrote:

> Slackware kullaniyos ve ufak sorun /etc altinda boyle bir dosya yok
> Hatta redhatte de yok
> yada ben yanlis dosyayi ariyom
> burada yazilanlara gore /etc alina limits isimli bir dosya yaratiyom ve
> sonra kullanicilarin isimlerini yaziyom ve sonra sinirlamak istedigim
> konulari yaziyom peki hepsini yazmadan olmuyor mu acaba yani 780 tane
> kullanici icin yazmammi gerekicek

kullanIcI ismi kIsmIna * koyarak bUtUn kullanIcIlar iCin limit koyabilir
daha sonra limitlerini deGiStirmek istediGiniz kiSilerin limitlerini
yeniden ayarlayabilirsiniz alt satIrlarda.. Ve son olarak
selami -
Seklinde yazarak mesela selami kullanIcInI bUtUn limitlerin haricinde
tutabilirsiniz.

> Adreslerim : evren@kartopu.felab.itu.tr | EVREN ERGiN |
> aster_x@hotmail.com ----------------

--- __ _