[LINUX:2022] Re: ulimit ile ilgili

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Mon, 23 Nov 1998 21:02:25 +0200 (EET)

On Mon, 23 Nov 1998, Evren Ergin wrote:

> Slackware kullaniyos ve ufak sorun /etc altinda boyle bir dosya yok
> Hatta redhatte de yok
> yada ben yanlis dosyayi ariyom
Evet normalde gelmiyor sanirim...

> burada yazilanlara gore /etc alina limits isimli bir dosya yaratiyom ve
> sonra kullanicilarin isimlerini yaziyom ve sonra sinirlamak istedigim
> konulari yaziyom peki hepsini yazmadan olmuyor mu acaba yani 780 tane
> kullanici icin yazmammi gerekicek
Himm ben onun iCin script yazmi$tim..

+++++++++++++++++++Cut here++++++++++++++++

#!/bin/bash
for i in `cut -d ":" -f 1 /etc/passwd`
do
echo "$i L3 F2000 T10" >> /etc/limits
done

Yalniz ilk satirlari yani root bin felani bir editorle silin..
Ayrica echo satirini kendinize gOre deGi$tirebilirsiniz..
Scripti dahada geli$tirmek mUmkUn ama $imdi uGra$amiyorum..;)
iyi CAli$malar..
dS
Not:Kesinlikle system processlerini sinirlamayin Ozellikle passwd
dosyasindaki ilk 15 kullaniciyida..