[LINUX:2042] Re: ulimit ile ilgili

Evren Ergin (evren@felab.itu.edu.tr)
Tue, 24 Nov 1998 16:14:38 +0200 (EET)

On Mon, 23 Nov 1998, Selami AKSOY wrote:

> kullanIcI ismi kIsmIna * koyarak bUtUn kullanIcIlar iCin limit koyabilir
> daha sonra limitlerini deGiStirmek istediGiniz kiSilerin limitlerini
> yeniden ayarlayabilirsiniz alt satIrlarda.. Ve son olarak
> selami -
> Seklinde yazarak mesela selami kullanIcInI bUtUn limitlerin haricinde
> tutabilirsiniz.
ufak bir sorun daha var sanirim dediklerinize gore hareket ettim ve /etc
altina limits dosyasina kisitlamak istedigim kullanicinin adini yazdim ve
kisitlama konusunu da yazdim ve save edip ciktim. ancak simdi bir sorun
var bunu slackware de yaptigimda tamam sonuc veriyor ancak redhat e
gelince bir turlu sinirlama yapmiyor reboot etmekle belki isler dedim oda
ise yaramadi. Redhatin boyle bir opsiyonu yokmu yoksa ?
Ayrica serverlarimiz dan mail serverda bunu yapicam da ufak sorun onlar
redhat 5.2 bu yuzden redhatte nasil olacagini da aciklayabilirseniz
sevinirim.