[LINUX:2018] Re: ulimit ile ilgili

Evren Ergin (evren@felab.itu.edu.tr)
Mon, 23 Nov 1998 19:00:14 +0200 (EET)

On Fri, 20 Nov 1998, Devrim SERAL wrote:

> Oncelikle Hangi Linux sUrUmunu kullandiGinizi sOyleseydiniz sanirim daha
> fazla yardimci olabilirdik..
> Slackware kullaniyorsaniz /etc/limits dosyasi i$inizi gOrecektir..
Slackware kullaniyos ve ufak sorun /etc altinda boyle bir dosya yok
Hatta redhatte de yok
yada ben yanlis dosyayi ariyom
> Bu arada Sanirim Redhatta ayni dosyayi kullaniyor ama bunun yaninda
> sanirim PAM'da da limitleme vardi..
> Daha geni$ aCiklamayi /usr/doc/shadow(Tam ismin hatirlamiyorum)
> Readme.limits altinda bulabilirsiniz..
burada yazilanlara gore /etc alina limits isimli bir dosya yaratiyom ve
sonra kullanicilarin isimlerini yaziyom ve sonra sinirlamak istedigim
konulari yaziyom peki hepsini yazmadan olmuyor mu acaba yani 780 tane
kullanici icin yazmammi gerekicek
> Yalniz sizi uyarmak istiyorum.. Process sinirlamasi yaparken yUzUnUze
> gOzUnUzede bula$tirablirsiniz .. CunkU bazi sistem processleri
> kullanicilar tarafindan CAli$tirilmaktadir eGer bu limiti gecerse o zaman
> sistem kari$iyor..
sistem karisiyor demekle neyi kastettigini anlamadim yani cokuyor mu ?
> OrneGin ben userleri 20 processle sinirlayayim dedim sendmail Cali$inca
> sorunlar Cikiyordu.. Bu yUzden iyi ara$tirma yaparak bunu yapin.
> iyi CAli$malar..
saol