[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: girdi çıktı hatası

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
29 Mar 2011 Sal 14:37:56 EEST

Herşey karıştığı için yeniden kopyaladım. Önce root şifresini yazdığınız yöntemle değiştirdim.

Bilgisayar ismini etc/env.d/01hostname dosyasını yetkili kullanıcı ile açarak düzeltme işlemini yaptım. Önerim sistem ayarlarından kolay bir şekilde değiştirilmesi sağlanırsa iyi olur.

Şimdi kurulum sırasında oluşturduğum kullanıcıyı(yönetici hakları var) silmek ve yeni bir kullanıcı oluşturmak istiyorum. Bütün sorunlar yeni kullanıcı oluşturup eski kullanıcıyı silmekle başladı. Sorun çıkarmayacak çözüm nedir?