[Pardus-kullanicilari] YNT: YNT: girdi çıktı hatası

Koray Löker loker at pardus.org.tr
29 Mar 2011 Sal 15:00:40 EEST

29 Mart 2011 Salı günü (saat 14:37:56) Coskun AKTAS şunları yazmıştı:
> Herşey karıştığı için yeniden kopyaladım. Önce root şifresini yazdığınız
> yöntemle değiştirdim.

Burada sorun kalmadı yani, süper!

> Bilgisayar ismini etc/env.d/01hostname dosyasını yetkili kullanıcı ile
> açarak düzeltme işlemini yaptım. Önerim sistem ayarlarından kolay bir
> şekilde değiştirilmesi sağlanırsa iyi olur.

Evet önümüzdeki sürümlerde uygun bir alanda bunun düzenlenebileceği bir çözüm
bulalım.

> Şimdi kurulum sırasında oluşturduğum kullanıcıyı(yönetici hakları var)
> silmek ve yeni bir kullanıcı oluşturmak istiyorum. Bütün sorunlar yeni
> kullanıcı oluşturup eski kullanıcıyı silmekle başladı. Sorun çıkarmayacak
> çözüm nedir?

İstediğiniz şeyi tam olarak anlayamadım. Yani bir kullanıcı ekleyip, bir
diğerini de çıkarmak istiyorsunuz? Bunu kullanıcı yöneticisi ile yaparken
nasıl bir sorun oluyor?

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->