[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
29 Mar 2011 Sal 00:48:17 EEST

On Tue, 29 Mar 2011 00:30:21 +0300
Ülgen Sarıkavak <ulgensrkvk at gmail.com> wrote:

> Yahu bir sakin. İnsanı saygısızlıkla suçluyorsunuz da bizde de hoşgörü sıfır
> maşallah. O tarz bir açıklama sinirine dokunmuş olabilir, ucu saygısızlığa
> da gitse bir açıklama yapılmış, uyarmak düşer bize sadece.
>
> Karşınızdakinin yanlış yaptığını düşünseniz bile saygı ve hoşgörüyü elden
> bırakmayın lütfen.

Zeki Demir'in e-postasında "agnostik" ve "müslüman" kelimelerinin
yerini değiştirip bir daha okuyun lütfen, fikriniz değişecek mi merak
ediyorum.

Zeki Demir'in yaptığı hakaret ve aşağılamadır, T.C. kanunlarına göre
cezai yaptırımı için dava açılabilecek bir suçtur ayrıca. Böyle bir
saygısızlığa karşı müsamaha gösterilmesini beklemek bu hatayı esgeçmek,
üzerini kapamaya çalışmak, olası tekrarları için cesaretlendirmek
demektir. Kusura bakmayın, şahsen ben saygı ve hoşgörü gösterebilmek
için sınırın aşıldığını düşünüyorum.

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>