[Pardus-kullanicilari] Fwd: İlt: Re: [Camia] senlikte toplaniyoruz

Ülgen Sarıkavak ulgensrkvk at gmail.com
29 Mar 2011 Sal 00:30:21 EEST

Yahu bir sakin. İnsanı saygısızlıkla suçluyorsunuz da bizde de hoşgörü sıfır
maşallah. O tarz bir açıklama sinirine dokunmuş olabilir, ucu saygısızlığa
da gitse bir açıklama yapılmış, uyarmak düşer bize sadece.

Karşınızdakinin yanlış yaptığını düşünseniz bile saygı ve hoşgörüyü elden
bırakmayın lütfen.