[Pardus-kullanicilari] camia cami cem'/önceki iletim karışmış biraz.

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
12 Mar 2011 Cmt 15:50:07 EET

İnanınki sıktınız artık şu camia meselesi ile, gidin pardusun eksiklerini
bulun ve hata kaydı açın böylece sıfır hatalı bir sistem ortaya çıksın..

11 Mart 2011 22:27 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> 11 Mart 2011 Cuma günü (saat 10:08:33) Hadi Sofuoğlu şunları
> yazmıştı:
> yerine

> şairdir.
>

> Hadi Bey merhaba,
>

> Saray ve Toros zıt iki yaşam biçimini betimlemek amacıyla seçilmiş
> rumuzlardır. Fuzûli Osmanlı saraylarında yaşamamıştır ama, başlangıçta
> Safevi hükümdarlarından (zamanının tüm saray şairleri gibi) bağış
> almıştır.  Arkasından Kanuni döneminde kendisine emekli maaşı
> bağlanmış, Şehzade Bayezid'le mektuplaşıp patronaj talebinde
> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!