[Pardus-kullanicilari] camia cami cem'/önceki iletim karışmış biraz.

Ahmet Onaran onaran55 at googlemail.com
12 Mar 2011 Cmt 16:19:10 EET

Selamlar
Zafer Bey haklı oldukca can sıktı şu cemaat ü linux.
Ve hiç kimse Pardus Kurumsala dev gibi bir rakibin olduğundan söz
etmiyor.KDE 3.5 tabanlı 3.3 GBlık DVDsi olan RedFlag6.2
acaba sıkıntı veren tartışmalar yerine ki Pardusdan bunalan beyinlerin
deşarzı için bu gerekli olabilir.Rakibin (rakip demek biraz yalnış geliyor
bana) sistemi incelenip bir çok fikir Pardusa entegre edilebilir.Sonuçta
Açık Kaynak tatlı rekabetin destekcisi.
Başarılı çalışmalar dileğiyle.