[Pardus-kullanicilari] Sakatlanan Kde4'ü onarmak

Mustafa ŞEN ilkinsen at gmail.com
11 Mar 2011 Cum 11:20:01 EET

Tam kullanıcı seçtiğimiz ekrana gelmeden kalıyor, yani kullanıcı
seçemiyorum. Peki, komut satırından girişi farklı kullanıcıya ayarlayabilir
miyim? Bir de öyle denesem... Bu da olmaz sa sorunun ne olduğunu bulmak için
öneriler bekleyeceğim. Şu an 2011 kullanmaktayım, ancak bir yıldır, onarmaya
çalıştığım 2009'u kullanıyordum. Hem daha oturmuş ayarları, hem de bir
yıllık birikmiş uygulamalarımdan dolayı 2011'e tam adapte olana kadar 2009
kullanmaya devam etmem gerekiyor.
Yardımlar için teşekkürler...