[Pardus-kullanicilari] Sakatlanan Kde4'ü onarmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
10 Mar 2011 Per 21:37:27 EET

2011/3/10 Mustafa ŞEN <ilkinsen at gmail.com>

> Komutu denedim, kde bileşenleriyle yeniden kuruldu ancak sonuç olumsuz.
> Sistem giriş ekranında takılıyor. Pardus'un giriş ekranı "gdm" oluyordu
> galiba, değil mi? Bir de o'nu yeniden aktiflemeyi düşünüyorum eğer
> başarabilirsem. Umarım iyice sakatlamam...

Baska kullanici ile giris yapabiliyorsaniz, giris yoneticisinde sorun yok
demektir. Pardus'un giris yoneticisi kdm.

Sorun her neyse sizin ev dizininizde bulunuyor, bence cok vakit kaybettiniz,
dosyalarinizi yedekleyin, diger kullanici ile giris yapin, bu calismayan
kullaniciyi silin, sonra tekrar yaratin, devam :)
--
Emre