[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Orkun coskuno_99 at yahoo.com
9 Mar 2011 Çar 22:05:08 EET

Ben bir şey sormak istiyorum.
Pardus resmi geliştiricisi olmayıp, paket yapabilen arkadaşlarımız var. Bunlar geliştirici arkadaşların yapmaya vakit bulamadıkları paketleri yapınca ve paketler gerekli testleri de geçince, bu paketler resmi depolara girmiyor mu ?
Başka bir deyişle paketin resmi depoya girebilmesi için illa resmi bir geliştiricinin mi yapması gerek ?

--- 09/03/11 Çar tarihinde Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> şöyle yazıyor: