[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 08:46:05 EET

2011/3/9 alibal <alibalamca at gmail.com>

> Cahilliğimi bağışlayın. Pardus kullanmadan önce sadece Linux değil herhangi
> bir proje veya bilgisayar topluluğunun üyesi olmamış kendimi de oraya ait
> hissetmemiştim. Bu açıdan tekrar affınıza sığınarak Camia/Topluluk dağıtımı
> ile şu anda kullandığımız Pardus 2011 ve Kurumsal2 arasında nasıl bir fark
> görüyoruz, ya da ne fark olmalı. Camia dağıtımı deyince ne anlayacağız
> hayırlı olsun tamam da ne yapılmaya çalışılıyor. Bilen arkadaşlardan
> vakitleri nispetide beni aydınlatmalarını diliyorum.
> [...]

Camia sürümü, temel olarak Pardus'u (kurumsal veya diğeri) alacak; lakin
yazıda da bahsedildiği üzere:

Topluluk tarafından istenen bazı şeylerin, ekibin kısıtlı kaynakları ve
> fazla işyükü sebebiyle Pardus geliştiricileri tarafından karşılan(a)maması,
> herkesin bildiği ve yakındığı bir gerçek.

Pardus ekibinin kısıtlı kaynakları ve iş yükünün ağır olmasından dolayı,
rağbet gören fakat Pardus'e eklenemeyen/oluşturulamayan bileşenlerin Pardus
ekibinden ayrı bir topluluk tarafından ele alınıp yeni bir dağıtım/sürüm
oluşturma çabası. Yanlışım var ise, ilgili arkadaşların düzeltmelerini rica
ediyorum.

Merak ettiğiniz temel fark budur. Lakin bunun ayrıntıları, yazıda
belirtildiği üzere, 1-2 Nisandaki toplantıda tartışılacaktır. Sadece şu anda
tartışma ortamı oluşturup, fikir alışverişinde bulunulmak isteniyor.

--
 İsmail SEZEN
    Physicist