[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Ilker BERKMAN iberkman at bahcesehir.edu.tr
9 Mar 2011 Çar 20:43:28 EET

Benim görüşüm tümden bir yaklaşım değişimi.

Kurulum ekranı olmasın.

Pardus çalışan CD'den açılsın.

Masaüstünde bir sabit diske kurulum ikonu, bir kurulum kılavuzu
dosyası, bir de kurulum videosu olsun.

Disk partitioning işleri de, YALI üzerinden değil, çalışan CD'de bu
işi yapan program üzerinden yapılsın.

İlk kez Pardus kullanacak kişiler, önce Live CD ile makinelerini boot
edip Pardus'u görürler.
Sonra kuruluma karar verirlerse, KDE'nin disk yönetimi arayüzünden /
ya da geliştirilecek başka bir uygulamadan, uygun yeri ayarlayıp,
ardından kuruluma geçerler.

Bazı Linux sürümlerinde ve OSX86 / MacOs kurulumlarında işler benzer
bir yaklaşımla yürüyor.

Ne dersiniz?