[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 20:34:44 EET

Şimdi gerçekçi olmamız lazım, windows nasılki olayı çocuk oyuncağı haline
getirip kullanıcı kitlesini kendisine çekiyor aynı şey Pardus içinde geçerli
olmalı. Ha şuda var her şey imkan meselesi umarım önümüzdeki zaman
içerisinde daha iyi yerlere gelinecektir. Ayrıca hala çözemediğim bir konu
var windows taki ekran canlılığı Pardus ta yok bir de sistemdeki yazı tipi
hoş değil daha uygun bir yazı tipi bulunmalı..

09 Mart 2011 20:25 tarihinde Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> yazdı:

> 2011/3/9 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>
>
> Gayet güzel bir fikir, hatta  eğer mümkün ise şu an ki 2011 sürümüne
>>

> Bunun hemen 2011 sürümüne entegre edilebileceğini sanmıyorum. 2011.1
> sürümüne yetişse öpüp alnıma koyarım. Tabiki YALI çok belli etmese de
> gördüğümüz üzere, Pardus' un en önemli bileşenlerinden birisi. Önerdiğim
> yöntem işe yarar olmayadabilir. Ama başlangıçta 2011.1 sürümüne yetişmesi ve
> bu probleme geçici bir süre için çözüm sağlaması açısından mantıklı gözüktü
> bana. İlker Bey' in görüşünü merak ediyorum açıkçası.
>
> --
> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!