[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

alibal alibalamca at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 08:35:37 EET

Cahilliğimi bağışlayın. Pardus kullanmadan önce sadece Linux değil herhangi
bir proje veya bilgisayar topluluğunun üyesi olmamış kendimi de oraya ait
hissetmemiştim. Bu açıdan tekrar affınıza sığınarak Camia/Topluluk dağıtımı
ile şu anda kullandığımız Pardus 2011 ve Kurumsal2 arasında nasıl bir fark
görüyoruz, ya da ne fark olmalı. Camia dağıtımı deyince ne anlayacağız
hayırlı olsun tamam da ne yapılmaya çalışılıyor. Bilen arkadaşlardan
vakitleri nispetide beni aydınlatmalarını diliyorum.
selamlar
--
alibal