[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
9 Mar 2011 Çar 07:56:26 EET

Arkadaşlar
 Neden israrla CAMİA DAĞITIMI üzerine gidiyoruz?1- Camia kelimesi Cemaat i o
da Dini bir topluluğu çağrıştırıyor. 2- TOPLULIK kelimesi ise genel olarak
birden çok kişileri çağrıştırıyor ve de cemeat çağrışımı taşımıyor. Yeni
kuşak arkadaşlarımız Topluluk Dağıtımı ibaresini kolayca anlar bizler de
farklı manalar vererek fikir yürütmeyiz. İyi günler