[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

hasan hasbektas at hotmail.com
8 Mar 2011 Sal 22:43:14 EET

Merhabalar,

İnat bu ya! "Camia" üzerine birşey yazmayacağım. bakarsın üstüme
kalıveririr. Hani sekiz ay önceki gibi.
"Camia dağıtımı" hayırlara vesile olur inşallah. Başka ne diyeyim.
Hasan

Not: Satırların sonlarına şaka olduğunu göstermek için "gülen yüz"
sembolünü koymak istedim ama nasıl yapılacağını biemedim.

08 Mart 2011 Salı günü (saat 21:16:20) Husrev Ozayman şunları
yazmıştı:
> [ Bence dilimize giren kelimelerin kökenlerinin büyük ve küçük ünlü
> uyumuyla araştırılıp dilimize ait olmayan kelimelerin dilden
> çıkarılmasıyla yetinilmesin. Bir moleküler biyoloji ekibi kurulsun,
> tüm Türkiye'den insanlardan kan örnekleri alınsın. Soyunda
Türklükten