[Pardus-kullanicilari] Camia dağıtımı

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
9 Mar 2011 Çar 08:12:09 EET

2011/3/9 huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com>:
> Arkadaşlar
>  Neden israrla CAMİA DAĞITIMI üzerine gidiyoruz?1- Camia kelimesi Cemaat i o
> da Dini bir topluluğu çağrıştırıyor. 2- TOPLULIK kelimesi ise genel olarak
> birden çok kişileri çağrıştırıyor ve de cemeat çağrışımı taşımıyor. Yeni
> kuşak arkadaşlarımız Topluluk Dağıtımı ibaresini kolayca anlar bizler de
> farklı manalar vererek fikir yürütmeyiz. İyi günler

http://tr.wikipedia.org/wiki/Paranoya

Biri de çıksa "Pardus parayı çağrıştırıyor özgür yazılımla uyuşmaz..",
"Topluluk top'u çağrıştırıyor, olmasın.", "Bölümleme aracı bölücü
terörü çağrıştırıyor, ne demek istiyorsunuz?", "Dağıtım dağı
çağrıştırıyor, dağa çıkanlar anısına mı yaptınız bu programı?" dese ne
derece saçma olacağı ortada. Dediğinizle bu örnekler arasında pek bir
fark göremiyorum.

--
Hüsrev Özayman