[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
7 Mar 2011 Pzt 00:05:01 EET

06 Mart 2011 Pazar günü (saat 11:23:41) Emre Erenoglu şunları
yazmıştı:
> Yoksa yapilacak seyler ayni, bir bolum seciyorsunuz, yeniden
> boyutlandiriyorsunuz (gerekiyorsa), acilan yere yeni bir bolum
> yaratiyorsunuz (RAID veya LVM degil, normal bolum), onun
baglanacagi yeri
> secip devam ediyorsunuz. En azindan / kok sistemi belirtmeniz
gerekiyor
> kurulumun devam etmesi icin.

Merhaba,
Şu yazdıklarınızı biraz daha açıkça ve sıralı bir şekilde yazmanız mümkün
mü?

Dik bölümlndirme seçeneğine geliyorum. Orada "düzenle" seçiyorum.
Üzerinde 2009 kurulu 100.000MB'lık kısmı küçültüyorum. Ok. deyip
çıkıyorum. "Oluştur" kısmını tıklıyorum.Gelen küçük pencerede raid lvm
değilde "disk bölümü kısmını tıklıyorum. Kullan kısmı için  / işaretini
tıklıyorum. Disk alanı orada 20MB olarak görünüyor. Bu küçük
pencerenin altında disk bölümlerim görünüyor. Orada boş alan (yeni
düzenlediğim) karşısındaki rakamı MB cinsinden yazıyorum (52.898MB).
(Zaten küçük penceredeki alan göstergesini sonuna kadar kaydırınca
aynı rakam otomatik olarak geliyor.) Buraya kadar herşey normal. Ok.
deyince kurulumun başlaması gerek değil mi. Ama hayır"diskinizde
yeterli boş alan yok" mesajı alıyorum. Sizin yaptıklarınızın bunlardan
farkı ne? Dediğim gibi, yazsanız pek memnun olacağım.

Hasan