[Pardus-kullanicilari] Erkan Tekman Bey ve Ekibine..

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
6 Mar 2011 Paz 11:34:27 EET

Arkadaşlar galiba şunu unutmamak gerekir ki iyi kötü az yada çok
bir müddettir Pardus ile ilgili olanlar bu konuyu aşabiliyor fakat yeni
başlayanlar daha başlamadan pes ediyor. Bu işin mutlaka 2009 dakine geri
dönmesi yada daha kolay anlaşılabilir bir hale getirilmesinde fayda vardır
diye düşünüyorum. Her şey ne kadar basite indirgenebilirse kullanım oranı
bir o kadar artacaktır.
Mesela birde şu var bir arkadaşım bir fotoğrafın üzerine gelince sağ tuş yap
masa üstü arka planı olarak ayarla dediği için bu gerçekleşmeyince Pardus
kullanmaktan vazgeçti. Çok basit bir konudur ama kullanıcılar haklı olarak
pratiklik istiyor.

06 Mart 2011 11:08 tarihinde Ismail SEZEN <sezenismail at gmail.com> yazdı:

> Ben de ilk defa 2011 kurmayı denediğimde aynı acemiliği yaşamıştım. Ben
> diskimdeki verileri kaybetmek benzeri sorunlar yaşamadım lakin 2011'in
> kurulum sürecindeki yeni disk bölümlendirme seçeneklerini anlamak gerçekten
> oldukça zor. Açıkçası bununla ilgili çok açıklayıcı bir yardım metni de
> bulamadım. Yeni sürümlerde değişiklik yapılan bölümler için, geçişi
> kolaylaştırmak amacıyla yardım metinlerinin hazırlanmasına önem verilmesi
> gerekir kanımca.
>
> --
>  İsmail SEZEN
>     Physicist

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!