[Pardus-kullanicilari] Panelde noktacıklar

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Mar 2011 Cum 18:38:46 EET

Açık kaynak kod (2.1 Mesa 7.9.1) kullanmaya başlayınca noktacıklar kayboldu
ama açılışta ekran çeşitli renkte titreşimler (15-20 sn süren) meydana
geldi.
Sonra ekranda masa üstü efektleri çok yavaş olduğundan devre dışı bırakıldı
uyarısı aldım ve daha sonra da parola ekranına düştü,
Not: ekran kartım 9500 GT