[Pardus-kullanicilari] Panelde noktacıklar

dursun arabacı durar4207 at gmail.com
4 Mar 2011 Cum 18:28:11 EET

Emre Bey merhaba
Pardus 2011 kullanıyorum. 2011 ilk kurduğumda ekran yaklaşık 5 dk. sonra
donuyordu. Kartım Nvidia FX5200 idi. Ekranın yukarı kenarında çizgiler
vardı. Daha sonra açık kaynak sürücüye geçtim. Ekran donması kayboldu.
Çizgiler kaybolmadı. Ama şimdi de ekran kartını blgsyra taktığım zaman
açılış esnasında takılıp kalıyor. Ne yapabilirim. Yardımınız için
teşekkürler.