[Pardus-kullanicilari] Panelde noktacıklar

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
4 Mar 2011 Cum 20:05:36 EET

Ekranın sol üst köşesindeki noktacıklardan dolayı açık kaynak kodlu sürücüyü
kullanmak istedim. Ünal ÜZÜM'ün yaşadığı problemi açık kaynak kodlu olan
sürücü ile bende yaşadım. Sonra tekrar kapalı kaynak kodlu olan NVIDIA
sürücüsüne geçtim. Sürücü ile alakalı bir problem. Biraz sevimsizler ama
alışmaya başladım sanırım. :)