[Pardus-kullanicilari] Onur beye cevaptır.

zubeyir cebeci zubeyircebeci at gmail.com
3 Mar 2011 Per 09:28:22 EET

hergün pardus ekranını görmesem bir eksiklik hissediyorum başka bir linux
dağıtımını kullanmadım ihtiyaç da hissetmedim. Eksikler var mıdır olabilir
kusursuz bir ürün olamaz kusurları olabilir. ancak normal seviyede kullanıcı
için işleri halletmede fazlasıyla yeterli. Bazen çok merakımdan oarsını
burasını kurcalayınca haliyle yeterli bilgim olmadığı için yeniden kurmak
ihtiyacı hissediyorum. Kullananmak isteyen kullanır kullanmak istemeyen
kullanmaz. ama gelecekte kullanımım artacak