[Pardus-kullanicilari] Onur beye cevaptır.

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
3 Mar 2011 Per 09:28:33 EET

Ben 45 yaşındayım, abim 61 yaşında; bu yaşta bizler zorunlu olmadıkça
windowsun kapısını dahi çalmayıp 1. sistem olan pardusu kullanıyorsak başka
söze ne hacet..

03 Mart 2011 09:11 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazdı:

> Arkadaşım
>
> 1. Kime sorsam bu ister bir mühendis ister bir akademisyen ister teknisyen
> Pardusa mesafeli bakıyor. Benim gibi pardus aşığı bir kaç kişiyide böyle
> soğutmaya mı çalışıyorsunuz.
>
> Şu ana kadar linux kullanmamış ve linux hakkında kulaktan duyma bilgiler
> ışığında kullanımının zor ve ucube gibi gösterilen söylemlerden ürken
> kişiler Pardus un linux çekirdeği kullandığını ve Tubitak tarafından
> geliştirildiğini anlattığımda biz Türklerin doğasında olan kendi ürünümümüzü
> beğenmeme aşşağılama duygus ön plana çıkıyor haliylede  uzak durmaya
> [...]

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!