[Pardus-kullanicilari] Thunderbird

Ismail SEZEN sezenismail at gmail.com
2 Mar 2011 Çar 10:28:26 EET

Soruyu dah açık bir şekilde sorabilir misiniz?

*Outlook'a gelen postaları firefox üzerinden okumak:* Sanırım iş yerinde
Outlook'un web arayüzünü kullanıyorsunuz. Böylece sunucunuza gelen postaları
firefox üzerinden outlook web arayüzünü kullanarak okuyabiliyorsunuz.

*Thunderbird:* Thunderbird bir e-posta istemcisidir. Yani sizin e-posta
hesabınıza bağlanıp, gelen ve giden e-postaları bilgisayarınıza indirir.
Sunucuya herhangi bir web arayüzü üzerinden bağlanmaya gerek kalmadan
işinizi görmenizi kolaylaştırır.

Yukarıda yazdığım ek bilgiler ışığında, *"Thunderbird'e gelen e-postaları
Firefox üzerinden okumak"* deyimi ile neyi ifade etmek istediğinizi dah açık
yazarsanız, yardımcı olabiliriz.