[Pardus-kullanicilari] Thunderbird

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
2 Mar 2011 Çar 10:17:34 EET

Ben thundertbird kullanıyorum gayet memnunum bir sıkıntı yok.

02 Mart 2011 09:48 tarihinde Hasan BEKTAŞ <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> 02 Mart 2011 Çarşamba günü (saat 09:26:27) Coskun AKTAS şunları
> yazmıştı:

> üzerinden
>
> Merhaba,
>
> Ben Kontact kullanıyorum. Çok memnunum.
>
> Hasan

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!