[Pardus-kullanicilari] Thunderbird

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
2 Mar 2011 Çar 10:33:43 EET

Outlook ile ilgili yazdığınızın aynısını thunderbird ile yapmak istiyorum. Yani dışarıdaki herhangi bir bilgisayardan firefox yada başka bir internet tarayıcısı ile gelen elmekleri görmek istiyorum.

From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Ismail SEZEN
Sent: Wednesday, March 02, 2011 10:28 AM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Thunderbird

Soruyu dah açık bir şekilde sorabilir misiniz?

Outlook'a gelen postaları firefox üzerinden okumak: Sanırım iş yerinde Outlook'un web arayüzünü kullanıyorsunuz. Böylece sunucunuza gelen postaları firefox üzerinden outlook web arayüzünü kullanarak okuyabiliyorsunuz.

Thunderbird: Thunderbird bir e-posta istemcisidir. Yani sizin e-posta hesabınıza bağlanıp, gelen ve giden e-postaları bilgisayarınıza indirir. Sunucuya herhangi bir web arayüzü üzerinden bağlanmaya gerek kalmadan işinizi görmenizi kolaylaştırır.

Yukarıda yazdığım ek bilgiler ışığında, "Thunderbird'e gelen e-postaları Firefox üzerinden okumak" deyimi ile neyi ifade etmek istediğinizi dah açık yazarsanız, yardımcı olabiliriz.