[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

özgür koşar ozkos3 at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 04:20:50 EET

2011 dvd'sini takın.ilk önce ve sırasıyla disk bölümleme  ekranındaki 2009
bölümü silin.
Daha sonra 2011 için o bölümün düzenlemesini yapın.
2009' daki gibi düşünün aynı mantık yani.
lwm felan yazan yerleri geçin ilgilenmiyorsanız.
Ondan sonrada ''Grub' u başa kur'' seçeneğini işaretleyip kuruluma geçin.
Kurulum tamamlandı.
Grub' da pardus 2011 ve win gözükecek, hayırlı olsun.