[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 08:17:20 EET

Hasan Bey
Madem pardusları ve windowsu yeniden kurdunuz bir kez daha kurmanızda pek
sakınca yok. Yedekleyeceğiniz bilgileriniz varsa  usb belleğe veya externall
hdd ye bu bilgilerinizi aktarın. Takın windows CD sini kurulum başında winxp
için bölüm oluşturmada 40-50 gb lık bölüm oluşturup buraya xp kurun.
Kurulumdan sonra winxp yi açın  harddiskinizin bölümlendirmesine başlayın
isteğinize göre 2008 ve 2011 için bölüm oluşturun. Tabi birde depo için
büyükçe bir bölüm oluşturun, windows C ye kurulu olduğu için diğer bölümleri
D, E,F gibi harflerle adlandıracak. Takın 2009 CD n,zi başlatın
bilgisayarınızı hdd de seçeceğiniz bölüme kurulumu tamamlayın Grubla ilgili
hiç bir şeye dokunmayın öntanımlı olarak kurulsun.Kurulumdan sonra 20011 CD
si ile başlatın kurulum aşamasında bölüm seçmede en altt sıradakini seçin
açılan hdd tablosunda ntfs windows hda1(sda1) Pardus 2009 ext4 olarak
gözükecek onun altında veya üzerinde beliren 20011 için boyutladığınız
bölümü tıklayın ve düzenle dediğinizde açılan pencerenin sağ üst bölümündeki
aşşağı ok ucu ile açılan tabloda (    /     ) slaş işaretini seçin format
kutucuğunu tıklayın okeyledikten sora ileri tıklayın açılan pencerelere evet
diyerek ilerleyin kurulum bittikten sonra 3 sisteminizde birbirini yok
etmeden kurulmuş olacak.Kolay gelsin iyi günler.