[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Hasan Bektaş hasbektas at hotmail.com
1 Şub 2011 Sal 04:06:06 EET

Merhabalar,

Başıma gelenleri anlatıp vaktinizi almayayım. 2011 kurarken windowsu ve 2009'u silmişim.
Sonra 2009'u yeniden kurdum, makinemde 2009 ve 2011 kaldı. Çocukların ısrarına dayanamayıp windowsu yeniden kurdum.
Bu defa 2011i silmişim. Şimdi makinemde 98GB alanda kurulu 2009, 250GB alanda kurulu windows var. 250GB'lık alan boş.
Boş alana 2011 kuracağım ama diğerlerini tekrar silerim endişesiyle cesaret edemedim. Tabi yeniden denemeye kalktım.
Disk üzerinde alan seçme kısmına gelince karşıma çıkan seçeneklerden itibaren ne yapmam gerekiyor?
Windows illetinden kurtulalım.
Sağlıklı uzun ömür dileklerimle...
Hasan...

Not: İlgisiz ama hep aklımda,  pardus kullanıcılarıyla toplantı düzenleyecek biri vardı. O toplantıya katılan oldu mu?
Olduysa izlenimlerini bize aktarabilir mi?