[Pardus-kullanicilari] Vestel

sinan jeetli sinanyildizcelik at hotmail.com
17 Haz 2010 Per 21:49:25 EEST

casper gerçekten müşterisine önem veriyor onu dinliyor sorununa beraber karar verip çözüme kısa sürede ulaşıyorlar
bence casper firması bu işe el attıysa  exper markayıda zorlamak gerekiyor acer marka beni pek nitelemiyor  çünki çok düşük fiyatla hizmet verdiğinden  müşteriyi azarlar gibi sorunlar çözülmüyor ayrıca satış elemanları bilgisiz donanımıda ekran kartını nvidea yap dersen oneki diye suratına bakıyor işte o cinsten  ben şahsen tanıdıklarımla iletişim halindeyim
casper marka pc kullanıcılarıda ati marka cihazlarını nvidea ile değiştirme  isteğinde bulunuyorlar ayrıca net bilişim bilgisayar firmasıda casper e masa üstü bilgisayar topluyormuş ve kurulumda  windowsmu pardus mu istersiniz  diye müşterilerine sorup pardusn türk iletişim sistemi olduğunu ayrıca alacakları cihazın işletim sistemi ücret olduğunu söyleyip pardusa ikna ettiklerini  fiyat konusunda sevindirici bir indirim yapıyorlarmış ilk taksidi ödeme yada 110 tl lik bir fiyat indirimi ile müşteriye hizmet veriyorlarmış
45 adet pcye sıfır kurulum için pardus linux işletim sistemi kurularak yeni müşterilerini sevindirmişler
selamlar saygılar