[Pardus-kullanicilari] Vestel

Husrev wapper at gmail.com
17 Haz 2010 Per 20:02:42 EEST

2010/6/17 Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com>:
> Bugün CASPER bilgisayarları AR-GE departmanından bir görevli ile görüşerek
> ATİ ekran kartları nın sürücüleri konusunda bir görüşme yaptım özetle;

Casper laptopum 3 yaşında. Bir dahaki laptopum da kesinlikle Casper
olacak. En büyük sebebi de teknik servisin beni insan yerine koyması.
Acer için teknik servisinden de çok çektiğimi belirtmek isterim. Hatta
Acer servisinin (Ser-tech) tamir etmedikleri bir ürünü 30 iş günün
sonuncu günü tamir etmiş gibi gönderdikleri dahi oldu.

Casper ise müşteri memnuniyeti için elinden geleni yapıyor. Bir
keresinde harddiskimde önemli verilerim vardı ve bana acil lazımdı
laptopum bozulduğunda, gittim konuştum laptopu harddisksiz teslim
ettim. Bir kere harddiskim bozuldu, normalde veri kurtarma ile ilgili
bir hizmet yahut vaadleri olmadığı halde beni arayıp "siz mağdur
olmayın diye önemli birkaç klasörünüzü sormak için arıyorum. MP3 falan
olmasın da önemli klasör varsa kurtarayım" dediler ben de projelerim
ve ödevlerimin olduğu klasörü söyledim eski harddiskten alıp yeni
harddiske koymuşlar.

Anakartı için gönderdim, harddisk kapağı çatlaktı çıkıp duruyordu onu
da tamir edip gönderdiler. Bir kere RAMim bozuldu 2x1GB çıkarıp 1x2GB
taktılar ben de yanına bi tane 2GB daha taktım, çok mutlu oldum :) .
Bu gibi olaylar yaşadım, notebookum bozulmadı değil ama her seferinde
çok ilgilendiler ve 2 hafta gibi sürelerde tamir edip teslim ettiler.
Bu yüzden kararlılığın çok çok önemli olmadığı kullanımlar için Laptop
alacaklara Casper tavsiye ederim. hem sürücü sıkıntım da yok.
Ubuntu'da çalışmayan parçam yok.

Biraz reklam koktu ama açıkçası borçlu hissediyorum Casper'a. 2 kere
anakart yaktım ücretsiz değiştirdiler : )

--
Husrev
husrev at ozayman.com